1月 25, 2015

消失

有無試過有一個人,突然在你身邊消失了?
我所說的是一個與你有聯繫的人,突然在你的生活,甚至是生命中消失了。(當然,我不是指死別那種吧)
唔知點解,這種情況常在我身上出現。

其中一類,就是當佢找到了另一半的時候,自動隱形。(但KEEP住放彈)
之後結婚,然後疏離。
再之後生小朋友,最後消失。
有異性無人性的道理,我點會唔明,但請徹底一點,唔好有時又拿著好朋友的牌走出來,
說甚麼: 你明白既? 咁FD 點會唔明呀? 
喂,我就係唔明白,我們還算好朋友?你的無仔有朋友,有仔請早抖的心態。。
我以前會覺得:點解我既朋友會咁架?
WELL ,當你身邊一而再有這種朋友出現時,我就覺得,
有問題既梗係我啦~~,(好明顯睇緊既你應該都係咁諗)
OK,我係囉~~

另一類,就是無聲無息毫無原因就自動消失。
我完全不明白,何解好好的會隔絕任何聯絡?
你有事?  我得罪你? 你秘密結婚生子唔想刺激我?  你發左達驚我問你借? 你覺得我好煩?
一個月、兩個月、半年、一年....點解你可以這麼的決絕?
由最初的擔心,到傷心,到憤怒,到現在的痛心。
如果連你的家人都幫著你隱形,我還可說甚麼?
你想從此就躲著我嗎?


我真係好煩好討厭,我煩在念舊,自以為是人家的好朋友,但可能人家當我是NOBODY。
人愈老,其實愈應該睇得開;但人愈老,卻愈是念舊,可以怎辦??


我知道,問題在我身上。要睇醫生嗎??

我真係好掛住你~~你知道嗎??

(WELL,要對號,隨便入座)





沒有留言:

張貼留言