1月 07, 2015

Concert animal

今日不約而同跟不同的朋友談起演唱會,談起買票的問題。
是的,認識我久的朋友都覺得小妹是演唱會狂熱份子concert animal。
是不是呢?我不敢講,但母親大人總是這樣說:你d錢就係用晒黎睇演唱會,或是,呢個演唱會買左飛喇?

很多人都會說:嘩,徙咁多錢去睇演唱會,浪費。
我想說的是,浪費與否,每個人價值不同。
現場的歌舞台燈聲,重點是氣氛,只有在現場才可以體會。
即使是走音,跳甩舞步,或走錯台位等,也是一種體會,看到真人演出,震撼度爆炸。
有很多演唱會都喜歡將舊歌新編,懶有新創意,我想說,唔好攪咁多,唔知係咪年紀大,成日懷念舊事,所以不改是最好。

但有一點,我是有點瘋狂,就是某些演唱會,睇完現場,之後還會買碟重溫。
我喜歡唱歌,喜歡聽歌,喜歡睇歌。

朋友都以為我很多演唱會都看過,其實錯覺啦,我未睇過謝霆鋒(好多人想睇,我知),許志安,GAM(ok 呢個送我都無興趣),張敬軒(係喇,後悔喇),c all star ,陳慧嫻等等。。

新一年,還有很多演唱會等著我,首先希望買得到飛,否則講乜都無用。



沒有留言:

張貼留言