10月 14, 2016

自製悲情

悲情有好多種:沒有家庭溫暖、被愛人拋棄、工作上不如意、身體上的病患、遭朋輩欺凌等等,有些人會選擇跟朋友傾訴,有些選擇在網絡上跟別人分享,無論是哪一種,其實都有希望得到別人的關注或慰藉,這些我明白了解。
但有些人卻無間斷地為自己製造悲情,總是呼天搶地訴說自己有多不幸--沒人理解我明白我,無人愛我,家人管束我,老闆勞役我,同事歧視我,靚仔/女漠視我,無人爭奪我......等等,但背後卻是無憂無慮,無風無浪,無病無痛,一直在無病呻吟而已。

你父母健健康康,有否想過人家可能是單親的、父母病老需照顧?
你未有愛你的人,有否想過你有身邊很多朋友關心你,關心你可能快過你的愛人?
人家對你唔好,你有無諗過你對人家有幾好?
對你好不是必然,幸福更不是必然。
這一刻擁有的,未必會是長久,無論是人、錢定工作。

學懂珍惜,珍惜眼前人和事,未來才減少後悔的機會(好喇,我都學緊囉)
朋友的關心不必然,一次又一次的,原是無病呻吟,關心你果個相信都堅灰吧。
有病就睇醫生,坐係到話自己好病,唔會有醫生跌落黎既。

點解寫大堆咁既嘢?無呀,最近睇左d嘢,難係有咁而發咁啦。
喂,我個人好無所謂既,你要對號入座,我阻你唔到。(戴頭盔mode)

沒有留言:

張貼留言